13 oktober 2008

WE ARE THE BEST!

Orienteringen gick skitbra, och då menar jag verkligen SKITBRA. Vi var bäst. Hela rundan var lite mer än 1.2 mil. Våran tid blev ca 1 timme och 40 min och MVG var liksom 2 timmar, så jag är riktigt stolt över oss! Så vi var glada. Synd bara om lilla Sophie som fick en astma attack, t.om ambulansen kom och hämtade henne. Det var läskigt! Men nu mår hon iaf bra.
Efter det så gick jag, Anna, Stina, Ullis och Camilla och åt på donken i Häggvik. Det var sjukt gott! Sen gick alla förutom Ullis hem till mig och bara tog det lugnt. Efter en stund gick Anna och sen också Camilla. Stina och jag gjorde nudlar och chokladbollar medans vi kollade på "Sune och hans värld" (hehe). Jag hade riktigt roligt. Hade nästan glömt bort hur kul vi har när vi är tillsammans, det var hur länge sen som helst det bara jag och Stina.
Nu gick Stina för ett tag sen och jag har precis duschat. Sen ska jag lägga upp en del bilder. PUSS.

Våra "super goda" choklad bollar, hehe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, låter som om jag satt kvar helt ensam på donken!!

Matilda Kjellström sa...

Haha, ja det är sant. Förlåt (a) du åkte ju till din lilla polle, kanske skulle noterat det (;