3 oktober 2008

Tack kära mor!


Skolan var helt okej idag också. Det var massa DM matcher så vi fick kolla lite på dem. Efter skolan åkte jag, Erika och Anna hem till mig. När vi kom hem till mig så hade mamma en present till mig eller egentligen så var det två presenter fast den ena var rätt mycket bättre om man säger så. JAG FICK EN NY IPOD! Den nyaste modellen med 8 GB. Tack mami!!!!!!!!!! Sen fick jag även två stora svarta koppar som jag kan dricka té och varm choklad i.
Hemma hos mig så åt vi bullar med mjölk medans vi kollade på Vänner.

Just nu så letar Anna och Erika efter min försvunna rosa kofta. Den är verkligen helt borta! Jag vill ha tillbaka den(!!!!)

Ikväll ska alla tjejer äta middag hemma hos Sophie. Inga mer planer efter det. Men jag hoppas på en rolig kväll såklart.


Gamla iPoden

Nya iPoden

Inga kommentarer: