6 oktober 2008

Sometime I will make that decision...

Fan vad skönt att ha färgningen klar nu! Det tog ju sin lilla tid. Egentligen vill jag inte alls ha den här tråkigt vanliga "platina blonda" färgen. Jag vill ha typ mellanblondt med slingor. Men det är ju typ omöjligt att få fram den härfärgen, så jag orkar inte ens testa. Det skulle bara bli mera fel och håret skulle bara slitas ännu mera. Så det orkar jag helt enkelt inte! Jag har ju varit inne på att färga håret brunt nu ett tag. Eller jag har funderat och frågat en del vad dem tycker. Nästan alla jag frågat säger garanterat blont förutom alla av tjejerna som absolut tycker att jag ska färga brunt. Jag har absolut ingen aning alltså. Men jag vet att jag bara skulle bli onöjd med håret om jag färgade det brunt och det känns väldigt jobbigt att behöva bli det. Då måste jag färga tillbaka till blont igen liksom. Och det är ju inte direkt att bara färga med en färg utan det krävs typ fem eller sex färger för att inte färgen ska vara någolunda orange. Så jag väntar helt enkelt och ser hur jag gör. Vem vet jag kanske får värsta tvångstanken som säger att jag måste färga håret brunt, eller nåt sånt... Nej men jag är faktiskt 100% säker på att jag kommer färga tillbaka till brunt förr eller senare, det är bara en tidsfråga.

5 kommentarer:

Anonym sa...

I don't know Swedish, please pardon me. Your blog is great, I read it almost everyday! Go natural color, why not?
-D

Matilda Kjellström sa...

Du verkar ju förstå svenska rätt bra ändå? Du förstod tydligen hela inlägget, haha!

Anonym sa...

I know right!? I know more Spanish than I do Swedish. English is no problem.

Matilda Kjellström sa...

Så bra!

Anonym sa...

Mi nombre es Dave. Me no gusto espanol!