31 oktober 2008

Torsdagkväll

Det blev att jag och Anna åkte till Stinsen tillslut. Hon kollade runt på massa halsdukar men hittade ingen. Det blev mat på Häggvik donken precis vid Stinsen och dit kom även Erika. Där var vi ett tag. Sen gick vi ut i ovädret för att gå till Sollentuna. Där satt vi bara och väntade på att älsklingarna Stina och Ellen skulle komma, som har varit borta i en vecka nu. I have missed you girls! När dem hade kommit så satt vi bara kvar och pratade om allt vi har gjort under veckan typ. Rätt mysigt. Juste! Vi fick också varsin present av dem. Armband. Supersöta, tack tjejor.
Efter ganska lång tid tog vi bussen mot Tegelhagen. Jag, Stina och Ellen hoppade av där vi hade tänkt, medans Anna och Erika fortsatte åka med bussen och åkte till Karolinska(?) Vi tre gick hem till Ellen och jag kollade igenom alla deras bilder dem tagit under resan (mer än 1000 bilder!). Sen ännu lite senare gick jag och Stina till bastun för att träffa hldgrabbsen, men dem ville inte öppna eller nåt, så jag och Stina gick till bussen. Där fick vi sitta i typ en halvtimme eftersom att vi precis missade den.
Men nu är jag hemma och tänker sova så att jag ska orka gå upp hyfsat tidigt imorgon. Så godnatt allihop!
Otroligt fina bilder från donken.

Inga kommentarer: