4 oktober 2008

Shopping med Annis

Nu kom jag precis hem ifrån en lång shoppingtur med söta Anna i stan. Det blev väldigt mycket skratt. Mest pga att vi båda var så sjukt trötta tror jag, haha. Men kul var det iaf. Inköpen blev en rosa ny rosa kofta (eftersom att jag har tappat bort min andra), en mörkgrå midjekjol, ännu en till kofta fast i grått, en svart typ jack/kofta (eh, ja vet inte riktigt hur jag ska förklara den. Men kan lägga ut bild) och tillsist trosor. Så nu är glad... och trött. Inte speciellt konstigt om man tänker efter, har liksom gått runt i stan i ungefär 6 timmar.

Nu kom min syrra in och sa att maten var klar. Så ska måste sluta nu, vi har ju trotsallt en liten gäst här. Snälla Marita, mammas bästavän! Haha, jaja mer från mig senare ikväll.

Fina Anna när vi äter donkenglass och seven 11 brownie, haha!

Inga kommentarer: