21 oktober 2008

Jobbiga prao!

Idag efter skolan åkte jag och Stina för att leta prao. Det är sista dagen man får lämna in lappen imorgon så vi var verkligen ute i sista stund om man säger så. Vi gick till skitmånga ställen och frågade och mer än hälften tog inte ens emot och resten gav oss ett nummer och sa "kanske" typ.. Men är iaf nästan säkra på ett ställe som vi ska gå tillbaka till imorgon skittidigt på morgonen innan vi börjar och fixa. Och om dem säger nej nu blir jag skitsur! Då kommer vi typ få praoa själva på något konstigt ställe som skolan delar ut och det är ju inte speciellt kul kanske... Jaja vi får väl se hur det blir med det!

Nu är jag iaf bara hemma och kollar på Ugly Betty och sen efter det är det ju Desperate housewives. Plugga måste jag också göra. Men det orkar jag verkligen inte nu.
Måste gå och lägga mig tidigt idag så att jag orkar gå upp så tidigt som vi har planerat, haha!

Inga kommentarer: