19 oktober 2008

Mamma blir stolt över mig

Herregud vad duktig jag har varit nu! Mamma har suttit och läst 18 sidor (alla som man ska) för mig nu. Jag har lyssnat och jag förstår allting (inte för att det är speciellt svårt men ändå). Hon har förhört mig och jag kunde i princip allting. Så jag känner mig riktigt duktig. Nu har mamma gått iväg till Stinsen för att handla något och när hon kommer tillbaka så ska mitt rum vara helt rent (lycka till!), eller jag ska iaf försöka. Då skulle hon bli så glad och så kan hon dammsuga här också. Så nu är det bara att skynda på att röja här inne.
Jag blev jättesugen på att mublera om i mitt rum nu också eftersom att min syster gjorde det precis och det blev skitsnyggt! Jag har haft det exakt likadant under hela tiden vi har bott här (vilket är 2 år i december) och det känns ju lite trist. Men det är så svårt att mublera om i mitt rum för ett det är sneaväggar och stort så det blir bara konstigt. Så jag tror faktiskt att jag har det på de bästa sättet just nu, men det är ju alltid kul med lite förändring, ellerhur?

Inga kommentarer: