29 oktober 2008

Kvällens höjdpunkt

Anna gick på en bänk (normalt(?)) och pratade med mig och Erika som gick på marken som normala männiksor. Sen helt plötsligt halkar hon till med lyckades rätta till sig igen och precis då halkar hon till ännu en gång och den här gången ramlar hon ner rakt på den kalla och frostiga bänken. Hur osmidig hon såg ut, ställingen hon hade i luften och minen hon gjorde. Allt på samma gång. Gissa om det såg roligt ut! Fyfan vad vi garvade. Kan fortfarande se henne framför mig i slow motion ramla på bänken. Ah, gud kul var det iaf. Synd att man inte gick och filmade henne eller nåt, då hade alla läsare fått se hennes halkning, de kan jag lova!
Lite bilder ifrån kvällen:

En skrattig middag i Kista.

Schygga brudar

Två ursöta bästavänner

Flummiga M.E.A

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAG HAR UTMANAT DIG, GÖÖÖR DEN! finns i min blogg.
lööv u

Matilda Kjellström sa...

Haha okej! Jag ska kolla nu. pusssss