5 oktober 2008

Chillsöndag

Igår gick jag och la mig i min mammas säng pga av att Camilla och Sophie tog upp hela min. Erika somnade på min soffa, haha. När jag hade vaknat hade Camilla redan åkt hem. Hon hade tydligen vaknat runt åtta och bara varit inne på min data. Kanske inte speciellt kul för henne. Jag vaknade ungefär vid halv elva och då satt Erika inne på datan och Sophie låg i min säng och hade ont i magen. Vi gick till köket och åt frukost och kollade på barnprogram. Det fanns inte så mycket bättre program att titta på. Nu gick Sophie precis hem pga av hennes magont. Erika är och borstar tänderna och idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Jag orkar iaf inte gå ut ur det här huset. Vet inte riktigt varför men det känns sjuktjobbigt att göra det. Plugga måste jag också göra har hemkunskapsläxor tills imorgon. Både gamla och nya. Har glömt bort att göra dem, så jag måste göra alla idag. Ganska jobbigt. Matte skulle jag också behöva göra. Ligger lite efter, men jag har inte ens boken med mig hem, så det blir ganska svårt att göra de då. Jag tror de kommer bli en rätt skön söndag idag ändå. Bara att ångesten kommer komma ikväll inför en ny skolvecka.
Ikväll börjar ju Gossip girl klockan 19.00 på kanal5 också, som man absolut inte får missa! Det är ett otroligt efterlängtat program.

Inga kommentarer: