9 oktober 2008

Stressigt

Nu har mami och jag varit och storhandlat på Ica Maxi. Så nu har jag allt i ätfronten som jag behöver tills imorgon iaf. Mycket godis, det känns bra! Hehe. I affären fick jag också syn på världens sötaste morot! Både jag och min mamma blev kära i den och var bara tvungen att köpa den, (okej, vi låter sjukt cp men man förstår när man får se den.)

Allt jag skulle hinna göra ikväll har jag absolut inte hunnit.
Det ända jag hunnit är:
  • Måla naglarna. (Haha, som blev ju sååå fina)

  • Handlat godis/annan mat.
Det jag ska hunnit gjort innan det blir fredag:
  • Packa.

  • Läsa ut boken.

  • Städa rummet.

  • Duscha.

Jag kommer hinna packa lite, men inte allt det vet jag. Städa kommer jag inte göra. Läsa ut boken kommer jag verkligen inte orka. Och duscha ska jag göra nu!

Är allmänt sur nu. På min äckliga storasyster. Hon säger att jag inte får ta med platttången. Men jag ska ha med mig den. Får väl smuggla med den i väskan precis innan jag går och sen springa iväg! Ska bli skönt när hon åker iväg till London på måndag och är borta hela veckan. Då slipper jag henne iaf.

Som sagt, världens sötaste morot(er).

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag läste ju boken för dig!? :O

Matilda Kjellström sa...

Hahaha. JUSTE! Det hade jag glömt helt, hehe. Men det var typ iof de 10 sista sidorna. Jag har typ läst halva boken. Men jag vet iaf slutet!

Anonym sa...

shiet va gulliga morot :)

Matilda Kjellström sa...

JAG VET :D