4 oktober 2008

00:00, jag önskar mig något!

Kvällen började med middag hemma hos Sophie med alla tjejer (utom Ullis). När vi hade ätit klart och så gick vi hem till Stina och var där ett tag. Hemma hos henne var jag väldigt nere, verkligen på skittråkigt humör. Efter ett tag kom Ullis dit och hon kände också att stämningen var dålig där inne så vi bestämde oss för att gå iväg ifrån huset. Då satte vi oss vid bussen och åkte till Sollentuna. Där mötte vi Shayan. Vi gjorde typ ingenting, gick in i Sollentuna Centrum för att vänta tills regnet slutade ösa ner. Kanske efter 45 min kom U's mamma och hämtade upp henne så då var de bara jag och Shayan kvar. Vi satte oss och väntade på att Camilla, Ellen, Stina och Sophie skulle komma. Dem kom efter en stund och gick lika fort, iaf alla utom Stina. Jag, Stina och Shayan satt bara kvar där och pratade tills Zeth kom och gjorde oss sällskap. Ännu lite senare kom Ellen och Sophie tillbaka och nästan direkt åkte alla hem till sig. Snälla Shayan gick följde mig hem, eller jag sa att han skulle göra det så då gjorde han de, haha. Och nu sitter jag hemma och fixar lite med nya iPoden. Sen hade jag tänkt att se på Lejonkungen som jag har tjatat om att titta på en stor del av kvällen.
Jaja, ingen vidare fredagkväll iaf. Hade faktiskt sjukttråkigt!

En supersexig Matilda och världens sötaste Erika utanför skolan

Inga kommentarer: