29 oktober 2008

Tv. Dimma. Kyla.

Hela kvällen har jag suttit och kollat på tv. Det började med Vänner som jag tittade på medans jag och syrran åt middag, sen kom mami hem och ville se Room service och då orkade jag inte flytta på mig så jag såg hela de också, sen kollade jag såklart på Grey's Anatomy och efter det Världens härligaste män. Så rätt mycket tv alltså. Jag kan inte direkt säga att det har varit den roligaste kvällen på lovet, men om jag tänker efter så har det varit helt okej ändå. Jag hade egentligen velat hitta på någonting, gå ut, vad som helst. Men så blev det inte.

Kollade precis ut genom fönstret och märkte hur dimmigt det är ute. Helt sjukt! Jag ser typ inte mer än 50 meter bort för det är så tjockdimma. Undra om det bara är så här vid mig eller i större delen av Sollentuna hehe.

Det har blivit skitkallt i huset nu så jag fryser som fan även fast jag har värsta tjocktröjan och mjukisar på mig. Tänkte gå iväg och fixa iordning lite varm choklad och hämta en filt eller mitt tjocka duntäcke så jag lyckas bli varm.

Inga kommentarer: