18 oktober 2008

Mycket att göra

Inget blev riktigt som planerat idag. Skulle ha behövt gjort massor med saker idag men jag har inte hunnit göra någonting.
Städa och plugga är något jag verkligen måste göra! Jag orkar inte göra något av det. Särskilt inte när mamma kommer in och tjatar att jag måste plugga för att annars kommer jag få de så jobbigt imorgon. Jag har nämnligen hemkunskapsprov på måndag som jag inte har pluggat ett skit till. Hon säger också alltid att jag är så dålig på att planera saker. Och det är faktiskt helt sant. Jag suger verkligen på det.. Jag får försöka ta och skärpa mig på de helt enkelt.
När det gäller städningen så lyckas jag alltid ha minst 20 plagg på golvet. Jätte jobbigt, eftersom det betyder att jag också måste städa hela tiden! Det måste jag också bli bättre på, att hänga/vika in dem där de ska vara när jag har användt/provat dem.
Inga direkta planer inför ikväll, men tjejorna ska jag iaf garanterat vara med. Middagen var jag tvungen att äta hemma ikväll. Har ingen större lust med det för såfort mamma eller Amanda säger något till mig nu för tiden så blir jag bara sjukt irriterad och svarar typ inte ens. Jag vet inte riktigt vad det beror på men det hör vill till om man säger så...

Ful bild men fina människor!

Inga kommentarer: