14 oktober 2008

Stinis finis

Skolan var helt okej. Fick sovmorgon eftersom att jag "försov" mig till spanskan. Jag har inte ens godkännt i spanska så det känns väldigt onödigt att jag ska dit och leka bra iaf. Kommer aldrig få bra betyg i de, så det är kört. Ska nog skita i spanskan totalt och få ig och sen välja bort det ämnet bara.
Efter skolan åkte jag och fina Stina till Sollentuna C och letade prao. Där hittade vi ingen alls. Då gick vi hem till mig och bakade choklad bollar ännu en gång, fast den här gången blev dom väldigt mycket godare hehe, kan det ha något att göra med att jag gjorde dem igår och Stina gjorde dem idag?.. Det hoppas jag inte!
När vi hade ätit klart gick vi vidare till Stinsen för att leta mera prao där, som också gick åt helvette. Typ inga affärer tar emot några prao elever eller så är det såklart någon annan som ska praoa där då.
Efter en stund tröttnade vi på att bli dissade och började gå hemåt. Jag hem till mig och Stina hem till sig. Vi båda var tvungna att äta middag.

Vilken idiot som helst ser ju hur lycklig jag blir av den där tjejen!

Inga kommentarer: