30 oktober 2008

Inget är kul när det regnar

Anna och jag har "diskuterat" om vad vi ska hitta på nu i typ 3 timmar. Och ändå har vi inte kommit på något, helt sjukt! Vi har brist på idéer helt enkelt. Jag är helt klar fixad och allt. Och nu hör/ser jag att det spöregnar ute också. Inte direkt min lyckodag. Jag hatar när det regnar. Håret blir kaosat och det blir ännu kallare. Det finns bara en grej som är positivt med att det regnar, och det är när man ligger inne med ett varmt täcke om sig och kollar på film eller nåt så hör man regnet piska mot fönsterkarmen. Det är mysigt. Men när man ska ut och hitta på något så är det bara ett stort helvette!... Iof en bra sak till iochmed att de regnar. Jag får använda mitt nya gulliga paraply! Okej, jag försöker bara vara lite positiv. Är helt nere nu...

En aning gladare Matilda och Anna. Med finare väder...

Inga kommentarer: