28 oktober 2008

Inga planer



Ikväll blir det att äta i Kista med tjejorna som är hemma (Anna, Erika och Sophie.)
Efter det vet jag inte vad som händer. Det händer typ ingenting. Det är synd. Det blir säkert att vi träffar några eller så kanske vi ser på bio eller bara umgås med varandra. Vi får se vad vi är sugna på att göra då helt enkelt.
Nu har jag precis duschat och ska börja göra mig iordning snart.. om jag orkar. Det känns skitjobbigt. Jag som brukar tycka att det är roligt. Men jaja, sånt är livet.
Desperate Housewives missar vi också ikväll. Lite synd för jag har sett fram emot det. Men det kommer bli en riktig tv-kväll/dag på söndag, då dem visar alla repriser och så kommer ju såklart bästaste Gossip girl som man
aboslut inte får missa!
Hoppas ni får en rolig kväll, för det tänker iaf jag ha!

Inga kommentarer: