23 oktober 2008

Shopping sugen

Imorgon lämnar också Stina och Ellen oss och drar till Ibiza. Fett skönt. Hade också viljat åka ifrån Sverige ett tag. Men ändå härligt att bara vara hemma. Vi ska ju trotsallt göra det till ett toppen lov, ellerhur tjejer?

Planerna efter skolan imorgon är att åka till stan och shoppa lite. Med vem vet jag inte riktigt, men jag hoppas någon vill följa med mig. Det finns mycket jag skulle vilja köpa, bl.a nya skor, vit t-shirt (eftersom att den är borttappad), olika sorters tröjor, jeans, kjol, klänning. Ja, typ allt det där skulle jag vilja ha nytt av. Tyvärr har jag inte råd med allt de nu, men något av de iaf!

Och tänk, imorgon vid tre har jag höstlov. Kan inte ens fatta hur härligt det kommer bli. Det har varit fullt upp i skolan nu hela tiden, så det kommer bli otroligt skönt att äntligen få vila.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag kan följa med dig stumpan!