8 oktober 2008

Fuck skolan..

Skoldagen var den värsta på länge idag. Det började med spanska prov kl. 8.00 som gick åt helvette. Är säker på ett IG. Lektionen efter var svenska då vi var tvungna att skriva klart våran film analys. Sen engelska då vi hade ett litet prov på hörförståelse. Efter det SO som kanske inte var speciellt jobbig, men inte rolig heller. Fan vilken jobbig förmiddag det var! Tur att vi bara hade bild efter lunchen och ingen mer jobbig lektion iaf. Då hade jag typ dött(?!)
När den jobbiga onsdagen äntligen var slut så åkte jag och Anna hem till mig. Vi åt lite medans vi och kollade på Christine och Vänner. Sen var jag tvungen att plugga SO, inte Anna eftersom att hon var smart och jobbade effektivt på lektionen. Jag gjorde ingenting... Och det betydde att jag hade allt kvar att göra också. Det var inte lite heller, åtta sidor att läsa och sen göra en tankekarta av allt. Medans jag jobbade låg Anna i soffan och kollade på OTH. Skönt för henne.
Nu för en stund sen åkte Anna hem och jag fortsatte plugga och blev klar precis och det blev hela tre tankekartor. Jag är faktiskt otroligt stolt över mig själv!

Matildis och Annis

Inga kommentarer: