7 oktober 2008

Morgon inlägg

Känner mig otroligt trött (som jag iof gör varje morgon) men idag kan jag knappt ha ögonen öppna. Dem bara stängs igen. Idag blir de till att plugga igen.. Måste få bra på det här provet. Eller jag måste iaf få G. Okej, nu låter det som att jag suger. Riktigt så dålig är jag faktiskt inte. Kanske möjligtvis i spanska. Men det beror också på att min spanska lärare har välidigt mycket emot mig.. I hate her.
Åh, nej kom på nu att vi har spanska det första vi gör på morgonen nu också.
Vårat schema är väl sådär det här året om man säger så. Vi börjar åtta varje dag förutom torsdag och fredag. Fast jag ska nog egentigen inte räka med torsdagen för då börjar vi kvart över åtta istället för åtta, haha. Big different.
Vi slutar runt tre varje dag och har ingen såndär skitskön dag som man bara har slapplektioner. Vi har typ alla helt blandade, och det är aboslut inte positivt..

Här är mitt schema. Det ser ju bara otroligt jobbigt ut.

Inga kommentarer: