25 oktober 2008

Fredagkväll

Kvart över åtta hoppade jag och Ullis på bussen mot Sollentuna. Sophie och Anna kom på en station senare. Där mötte vi Oskar och Viktor och gick hem till Oskar. Alla ville kolla på film förutom jag och Anna som ville spela spel, hehe. Och vad tror ni vi gjorde? Vi spelade spel, filmjakten som är ett sällskapsspel för barn medans vi lyssnade på Markoolio och sjöng. Det var mysigt.
Sen ringde Fred och sa att vi skulle gå till Tegelhagen och träffa dem. Jag var inte speciellt sugen på det faktiskt, men efter typ en timme åkte vi iväg och gjorde det iaf. När vi kom dit så var Fred, Daniel, Chrisoffer och Mathias där. Vi gjorde inte speciellt mycket. Alla stod typ och väntade på Kevin för att komma in i hans bastu, men han var för seg. Efter en stund kom också Shayan och Sam, lite senare kom Kevin och Oskar, ännu lite senare kom Miranda och till sist kom också Hanni. Till sist blev det för kallt så jag, Ullis och Sophie gick till bussen för att åka hem. Vi fick sällskap hela vägen av Sam, Hanni och Shayan som skulle sova hos Shayan, som inte bor speciellt långt ifrån mig så det var bara en liten omväg för killarna.
Hemma hos mig åt vi lite kvällsmackor och sen gick och la oss och somnade direkt. Det var skönt!

Inga kommentarer: