24 oktober 2008

En dag i stallet.

Aaaah, gud vad skönt. Höstlov. Det som jag har längtat så mycket efter. Ingen skola på en vecka och tre dagar. Paradis.

Efter skolan följde jag med Ullis till hennes stall. Hennes häst är skadad så vi gick bara ut med henne (Mercedes) på en liten promenad. Det var riktigt mysigt. Jag har ju ridit själv för några år sedan eller rätt många då (började i ettan och slutade i femman). Men jag red faktiskt i fyra år och när jag väl höll på var jag rätt duktig. Var på ridläger två somrar i rad och vann hopptävlingen på hela ridlägret. Så lite skillad var man ju. Hehe, skrytmåns!

Nu är vi iaf hemma hos Ullis och fixar oss lite. Sen ska vi äta pizza, yummi!


Ridbilder från Ullis land från sommar 2007.



Ellen, Ullis och jag.

Jag och Idde, hehe värsta proffset.

Ellen, jag och Ullis.