16 oktober 2008

Torsdag



Skolan var jobbig. Matteprovet gick sämst, hann inte ens göra klart de.. Men som tur är så var min mattelärare snäll och sa att jag får göra den andra delen imorgon. Så jag skulle egentligen behöva plugga lite matte nu, men jag har inte ens boken med mig hem.
Engelska förhöret som vi också hade idag gick bra, eller iallafall bra för att bara ha läst igenom det några gånger precis innan lektionen. Så det är jag nöjd med iallafall!
Efter skolan åkte jag, Sophie, Camilla och Ellen till Sollentuna. Camilla och Ellen köpte godis och jag och Sophie gick och letade lite prao till Sosso och Ullis. Efter en stund hoppade jag och Sophie på 607 och åkte till Karolinska för att "hämta en grej", (haha). Där köpte vi också varm choklad och korv för att vi frös och var hungriga, hahah. När vi gjort de vi skulle åkte vi hem till Ellen där även Camilla var. Vi kollade på filmen "Naken", riktigt skum film måste jag säga. Men ändå lite rolig. När filmen var slut tog jag bussen hem. Och nu sitter jag här nyduschad och dricker varm choklad.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hhuhuhu, hämta en grej!

Matilda Kjellström sa...

Hehe, Y E S !

Anonym sa...

FÌLMEN NAKEN ÄR JU BÄÄÄST; HAHHA SÅ JÄVLA SKÖN!

Matilda Kjellström sa...

Haha jag tycker mest att den är konstig (;