18 oktober 2008

Igårkväll

Kvällen började hemma hos mig när Ellen och Camilla kom hit. Vi hade ganska roligt, lyssnade på musik och dansade. Efter en stund kom även Ullis, Stina och Sophie hit. Efter någon/några timmar åkte jag, Camilla och Ellen för att träffa Fred, Cippa och Daniel och Shayan kom lite senare också. I början var det rätt roligt och inge kallt men sen efter ett tag blev skitkallt och då blev det också tråkigare. Vi satt mest och pratade och Ellen underhöll mig en hel del, haha. Lite senare kom massa andra (jobbiga) killar dit. Så sen efter en stund åkte Daniel, fred och Cippa iväg för att möta Daniel och Matilda. Ellen och Camilla gick till en fest i Edsviken och jag och Shayan gick till dem andra (Fred, Cippa och dem). Vi gjorde inte speciellt mycket där, typ bara pratade lite, fast jag frös mest. Sju över tolv tog jag bussen hem och fick sällskap av lilla Fred några stationer. När jag kommit hem gick jag raka vägen till sängen och somnade.
Det blev en tråkig kväll med roliga stunder!

Inga kommentarer: