5 oktober 2008

Kortfattad lördag

Först var nästan alla tjejer i Sollentuna en liten stund och typ bara satt och pratade och jag hade roligt och skrattade mycket. Efter en stund var de tänkt att vi skulle åka till Christoffer men det dissade vi och jag och Camilla åkte till Tegelhagen istället och träffade såkallade "HLD boysen". (Resten gick till vallen för att träffa Zeth och några andra). Jag och Campan var där en stund och senare kom även Ellen och Sophie dit. Hade lite roligt ibörjan men i slutet blev jag bara sjukt irriterad för dem flesta var bara väldigt jobbiga. Så jag gick och träffade Erika. Vi missade bussen precis hem till mig, så vi fick ta nästa buss som även Camilla och Sophie hann med. Alla vi åkte hem till mig och kom vi var här vid ungefär ett. Jag frös nästan ihjäl så vi gjorde lite té och åt mackor för att bli varma.
Och nu sover alla girlsen redan och jag sitter uppe helt själv och tänker också gå och sova nu. Godnatt, dröm sött!
Bilder från idag i Sollentuna garage (haha)

Matilda, Erika, Stina, Sophie, Anna och Camilla.

Camilla och Stina.

Anna, Matilda och Erika.

Camilla, Sophie, (övertäckta) Stina, Erika, Anna och Matilda

Inga kommentarer: