31 oktober 2008

Godmorgon

Jag vaknade för en timme sen och sen dess har jag bara legat och segat i sängen.
Jag har sovit toppen förutom att jag hade en rätt sjuk dröm som var lite småläskig. Allt såg exakt likadant ut som i verkligheten. Jag gick utomhus precis vid våran skola helt själv och sen kom en gammal äckel tant och grabbar tag i mig och springer iväg med mig för att kidnappa mig. Tanten såg likadan ut som häxan i Snövit (om ni vet hur hon ser ut(?), haha). Jaja, hon kidnappade mig iaf in i skolan och höll mig fast där.
Men som tur var så vaknade jag lite senare och då låg jag fortfarande i min älskade säng.

Planerna idag är att åka till Stinsen (igen!) och säkert titta på lite kläder, men Anna vill dit och se Idol-Ola haha. Sen ska Stinsen tydligen bjuda på "fika" eller tårta eller nåt, och det får man ju inte missa, hehe.

Inga kommentarer: