19 oktober 2008

Lördagkväll

Jag gick ut när jag hade ätit klart middag och efterrätt (typ vid halv åtta kanske). Då gick jag till Sollentuna för att träffa de andra brudarna Ellen, Sophie, Stina, Ullis, Camilla och Ingrid. Vi var där ett tag och pratade och alla var på bra humör! Efter en stund kom Sam och Jonatan och Martin, Trisse, Zeth, Oscar och Nils. Det var rätt roligt faktiskt. Efter en stund gick vi därifrån för att ta bussen till Kevins bastu. När vi kom dit var Christoffer, Kevin, Fred, Matilda, Daniel och Hedvid där. Ingen fick tydligen komma in i hans bastu så alla gick runt och pratade med alla. Det blev trotsallt en hel del människor. Sen gick vi vidare till till tegelhagsskolan och så var alla där och pratade. Efter en stund kom Shayan också. Typ vid tolv gick nästan alla hem till Jonatan. Där jag var i typ en timme och sen tog fem över ett bussen hem. Kom hem typ kvart över ett då jag gick och la mig i min säng och somnade på direkten.
Kortfattat så var kvällen rolig för min del, jag fick många glada skratt!


Nu för ungefär en timme sen väckte mamma mig och sa att jag skulle gå upp för att jag har mycket att göra idag. Och det har jag faktiskt:

  • Jag måste plugga som en gris till hemkunskapsprovet som jag har imorgon.

  • Jag måste städa mitt rum så det blir fint någongång

  • Och jag skulle behöva åka till Ellen och prata ut om massa..

Det låter som om jag har en jobbig dag framför mig!

Inga kommentarer: