15 oktober 2008

Skolan var ett helvette idag. Fyfan vad jobbig/tråkig den var. Eller iaf förmiddagen. Det kändes som den var en evighet, även fast vi hade inställd spanska så att vi började en timme senare. Nej usch, inge roligt alls.
Efter skolan åkte jag och Anna hem till mig för att plugga matte eftersom att vi har matteprov imorgon. Vi åt, tittade på tv, pluggade och tog massa psykade bilder. Bilderna var till för att ha till bilden i skolan, men vi kommer nog inte kunna använda någon av dem, så det var ju egentligen bara onödigt men kul var det iallafall!
Jag känner inte att jag kan matten som jag borde så jag måste plugga lite till på de. Vi har också engelska läxförhör imorgon, så jag måste plugga det också. Jobbigt.
Just nu väntar jag bara på att mami ska komma hem och göra mat åt mig, jag är rättså hungrig.

Inga kommentarer: