2 oktober 2008

Övernattning hos Sos 2night


Skoldagen var härlig, eller nej men iaf inte alls jobbig. Och dessutom var de pannkakor i skolan, så alla var typ fett glada över de, haha. Nu är min uppsats om "torsken i Östersjön" klar i engelska, väldigt skönt! Och tack till Erika för att hon hjälpte mig så sjukt mycket på den uppsatsen. Hade inte klarat de utan dig, hehe.

Var tvungen att åka hem och städa mitt rum nu efter skolan för att annars skulle jag inte få sova hos söta Sosso ikväll. Så nu är jag inne på datan och städar samtidigt. Jag hatar verkligen att städa, så jävla uttråkande. Men jag ska försöka se de positivt, för är jag är klar ska jag åka dit Sophie är och senare ikväll ska vi äta pizza. Vi får säkert sällskap av någon av de andra tjejerna också, hoppas jag.


Jag kastar nog in ett inlägg hemma hos Sophie också. Så mer ifrån mig ikväll. PUSS.


Inga kommentarer: