5 oktober 2008

Man blir trött av att ta det lugnt.

Jag har inte gått en meter utanför mitt hus idag. Bara varit hemma och chillat som sagt. För det mesta kollat på tv. Jag har hunnit kollat på Ugly betty, Desperate housewives, Grey's Anatomy, One three hill, Gossip girl och filmen Fun with Dick and Jane. Ja, det är alla program jag har kollat klart på helt. Alla dem är typ mina favorit program också, så det var ju toppen. Men hälften var repriser som jag redan hade sett, haha.
Gossip girl, fyfan vad bra det är! Längtar redan tills nästa söndag bara för att se det. Det kommer nog bli söndagens höjdpunkt. Jag brukar ju inte gilla söndagar.
Nu har den där jobbiga ångesten kommit igen. Den som kommer varje söndag eftermiddag. När man vet att man har en till äckligt jobbig skolvecka framför sig, fyfan. I hate it! Jag kanske överdriver. Egentligen är skolveckan inte så speciellt jobbig som jag har fått för mig. Det är bara känslan jag har i kroppen nu, då känns det som att jag kommer dö när jag kommer till skolan imorgon klockan åtta. Jaja, jag kommer klara mig iaf. Har varit duktig en stor del av kvällen och gjort min HK läxa som ska lämnas in imorgon. Det tog faktiskt ganska lång tid att göra den. Men nu är jag klar och jag är stolt över mig själv!
Nu ska jag gå och borsta tänderna, sen ska jag bara lägga mig i sängen och lyssna på musik. Så godnatt!

Inga kommentarer: