12 oktober 2008

I'm home

Lägret var roligt, jag har faktiskt skitkul! Vi hann göra massa grejer även fast det bara var två nätter och tre dagar. Jag hade faktiskt velat stanna kvar där några dagar till. Så jag ångrade mig alltså inte att jag åkte på lägret istället för på kryssning. Det var ju bra! Jag orkar inte berätta några detaljer om de, men lite bilder kommer jag komma ikväll. Jag tog dock nästan inga kort alls, förutom på mig och Anna, som har tagit en hel del "höstbilder" idag i det fina vädret. Men jag har lite ångest över att jag inte fler bilder nu, hade varit roligt att ha och titta tillbaka på, hehe. Så, som sagt jag kommer lägga upp bilder 2night.

Jag har just ätit middag, och nu kollar jag på reprisen av Grey's Anatomy (som jag redan har sett).


Nu när man är hemma kommer ångesten tillbaka igen, orientering imorgon på Järvafältet. Jag och Anna måste vara bäst! Förra året så tog vi inte ens alla kontroller och fick sämst tid pga av att vi sprang helt fel. Det får vi inte göra i år. Önska oss lycka till!

Inga kommentarer: