9 oktober 2008

Dyxelexi?

Jag kom hem från Anna för ett tag sen. Hon hade träning och då fick jag också skjuss hem av hennes snälla mamma. Vi gjorde inget speciellt. Kollade på tv och åt typ. Bara tog det lugnt alltså.
Skoldagen var jobbig idag också. På engelskan hade vi ett till oförberett prov, läsförståelse. Jag sög verkligen. Hann inte ens göra klart hela pappret... Ibland känner jag mig lite som om jag har dyxelexi, förstår liksom inte vad jag läser. Jag har för mycket i mitt huvud helt enkelt. Jag läser fast jag tänker på annat samtidigt. Det är väldigt jobbigt faktiskt.
Nu ska jag kila iväg till köket och få i mig lite mat, sen har jag hela kvällen uppbokad med massa saker som jag måste göra!




Ifall man blir klar tidigt på mornarna, så är alltid ens kära vän kameran där och underhåller en. Hehe.

Inga kommentarer: