7 oktober 2008

Hungriga Matilda

Jag, Ullis och Sophie fick skjuss hem till Ullis av Christoffer och Gabriel. Tack grabbs! Det var tänkt att vi skulle plugga till spanska provet imorgon men sen märkte vi att varken Ullis eller jag hade med oss några böcker (och Sophie har inte spanska). Så pluggningen blev inte direkt lyckad för våran del. Det kommer gå skit på provet imorgon. Tur att jag iaf pluggade en del igår, annars hade det fan inte vart någon idé att gå dit över huvud taget. Så jag ska försöka och göra mitt bästa iaf!
Vid sex ska Ullis och Sosso på ledarutbildning. Då blir det att åka hem för min del. Kolla på Ugly Betty och efter det Desperate Housewives.

Nu sitter jag och S och väntar på att Ullis ska ha duschat klart så vi kan göra iordning någon mat, är skithungrig(!!!)

Inga kommentarer: