6 oktober 2008

Plugga kan vara roligt!

Hela skoldagen idag varit lugn. Eller det känns som att vi har varit cp iallafall. På varje lektion har jag och Anna (,och Sophie och Erika) haft varsin hörlur i örat och så har Anna mimat och gjort en dans till typ varje låt till mig. Så har jag blivit underhållen hela dagen idag. Väldigt bra underhållning måste jag säga, för det är så sjukt roligt att se den där tjejen att göra sånt. Niskulle bara se hennes miner! Otroligt roliga iaf.
På lunchen åt tjockisarna (Erika, Anna och jag) på kummelby som vi gör ungefär varje måndag eftersom att vi har en sån lång håltimme då. Det var mycket trevligt, haha. Dem som jobbar där borde tro vi är ganska konstiga.
Efter skolan tog jag, Anna, Erika och Sophie bussen hem till mig för att plugga spanska. Vi har nämnligen spanska prov på onsdag. Anna och Erika hjälpte mig en massa med spanskan (för dem är lite duktigare dårå). Är skitseg på att lära mig när det gäller spanska, inte alls kul. Men idag gick det bra, eller kul var de iaf. Vi skrattade nästan exakt hela tiden. Åt vad vet jag inte riktigt, men vi lyckades iaf göra så att plugga blev roligt.
Nyss precis åkte alla girlsen hem till sig och snart ska jag färga håret, eller äckliga utväxten. Tur att jag har mami till hjälp för de, annars hade det aldrig gått. Längtar tills det är över, det är så jävla jobbigt att sitta still i typ en timme och sen efter det vänta med blekningen i håret i typ en halvtimme och + att det kliar som fan under hela tiden. Jobbigtjobbigt, Men vad gör man inte liksom?

Ullis.Sophie.Matilda.Erika. (Bild tagen 19 sep)

Inga kommentarer: