27 oktober 2008

Söndagkväll & måndagmorgon

Det blev att jag gick ut vid halv tio. Då mötte Ullis och Erika mig vid Sollentuna. Vi åkte hem till Ullis för att hon behövde packa eftersom att hon drar till Kanarieöarna i en vecka nu, (I'M GONNA MISS HER!). Sen satte vi på filmen "fjorton suger". Hade inte sett den innan och hade hört så mycket bra om den och sen när jag ser den håller jag bara på att skämmas ihjäl för att är så töntigt gjort. Men lite rolig var den ändå. Sen tog jag och Erika kvart över tolv bussen hem till mig och somnade direkt i min älskade säng.
Vi gick upp för ungefär en timme och en kvart sen och har vi bara ätit frukost.
Funderar vad vi tjejer som återstår ska göra ikväll. Jag kom upp med förslaget att äta i Kista sen ser jag att Anna har skickat sms som det stod "vill inte du gå på bio ikväll, skräckfilm" , och det skulle man ju inte banga på. Så vi får se, det kanske blir bådas förslag, först äta middag och sen se på bio. Vi får se helt enkelt!

Inga kommentarer: