30 oktober 2008

(o)nödig fakta

1. Vad heter du? Matilda
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Mira
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Moa. Om jag hade blivit en kille skulle jag hetat Victor
4. Vilket stjärntecken är du? Tvilling
5. Vilken årgång är du? 93
6. Vart bor du? Sollentuna
7. Bott utomlands? Nej, jag håller mig till Sverige
8. Flyttat antal gånger? Fyra gånger (alla i Sollentuna)
9. Vart skulle du vilja bo? Är nöjd med där jag bor nu. Stan hade kanske varit mysigt också
10. Vilken skolklass? Helenelundsskolan 9j
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Egen företagare. Vad jag vill jobba med vet jag inte.

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 160.5 cm(om jag inte har växt lite till, hihi)
2. Hur mycket väger du? 49 kg. Jag gick faktiskt och vägde mig nu bara för att svara, hehe.
3. Hårfärg och frisyr? Blont, medel långt.
4. Ögonfärg? Brun
5. Mest nöjd med? Jag vet faktiskt inte...
6. Minst nöjd med? Hår & näsa
7. Skostorlek? 37
8. Glasögon? Behövs inte, jag har Sveriges bästa syn!
9. Har du några piercingar/tatueringar? Endast hål 3 hål i öronen

FAVORITER
1. Filmer? Jag måste säga Mean girls. Det har trotsallt varit favoriten i mångamånga år.
2. Låtar? The world's greatest - R. Kelly
3. Årstider? Vår/sommar
4. Mat/dryck? Krocketter & oxfilé, & Varm choklad
5. Djur? Hund. Har haft och vill ha igen
6. Färg? Rosa
7. Parfym? Viktor & Rolf, flowerbomb
8. Tv-program? Gossip girl, har inte missat ett ända avsnitt!
9. Ämne i skolan? Musik eller Bild
10. Sysselsättning? Chixen såklart!

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Väst, skinnjacka
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta stövlar, bruna stövlar & olika pumps
3. Favoritfärg på kläder? Svart
4. Favoritmaterial på kläder? Bara det är bekvämt & fint så duger det för mig
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Oj, finns massor, men just nu en stor myströja
6. Favoritaffärer? H&M
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Hela barnbidraget, alltså 1150 kr
8. Favoritmärke? Inget speciellt, jag köper det jag tycker är snyggt
9. Vad har du för storlek på kläder? XS, S

BLANDAT
1. Vad heter din farfar? Sten :)
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Ipod, busskort, lypsyl
b) Jobbväska just nu? Har ingen
c) Handväska eller liknande just nu? Massor. Smink, plånbok, paraply, kalender, kamera mm.
3. Vad är du beroende av? Mobilen & iPod
4. Vilket land kommer du i från? Hel svensk
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Nivea
6. Vad tror du på? Min mamma
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen.. typ(?)
8. Vad köpte du senast? Mat
9. Har du nåt husdjur? Nej
10. Var bor du? Det har jag redan svarat på...

Inga kommentarer: