22 oktober 2008

Lång dag

Jag gick upp ungefär kvart över sex, klädde på mig och sen gick direkt till bussen, eftersom vi var tvungna att åka till Badmintonhallen för att "bekräfta" att vi fick praoa där, och hon som bestämde det var inte där någon annan tid typ. På bussen mötte jag Stina. När vi kom fram dit så visade det sig att vi inte ens fick praoa där, SÅ JÄVLA IRRITERANDE! Så vi åkte tillbaka till skolan och pratade med Ulla (hon som är ansvarig för praoen i vår skola) ,och hon tyckte så synd om oss att vi hade gått upp så tidigt och åkt dit för ingenting så hon gav oss prao i Stinsen på ett fik. Vilken fik det är vet jag inte ännu. Men det var ju så jävla bra iaf. Det var de jag ville från början, praoa på ett fik i Stinsen. Så det var ju iaf tur.
Skolan var jobbig. Som sagt så hatar jag verkligen onsdagens förmiddag. Spanska, Svenska, Engelska och SO. Det låter ju bara hur jobbigt om helst.. Alla olika språken efter varandra också.
Efter skolan gick jag Stina, Erika och Anna hem till Stina. Vi skulle plugga NO tills nationella provet imorgon, men det blev att vi pluggade SO i typ två timmar istället. Vi var så jävla sega! Resten av tiden låg vi i en klump i Stinas säng och pratade om massa konstiga gamla minnen. Det var rätt roligt faktiskt, haha.
Nu kom jag hem därifrån för typ en halvtimme sen och ska precis duscha. Sen ska jag äta pannkakor som min syster står och gör åt mig, mums. Efter det måste jag fan plugga lite, jag kan typ ingenting, men på något sätt tror jag att jag kommer klara det iaf. Och det är ju iaf bra...

Inga kommentarer: