29 oktober 2008

Fem dagar kvar

Vaknade tio över ett och somnade typ två. Det betyder att jag har sovit i elva timmar. Skönt. Har en hel del att göra, och det känns inte lika skönt faktiskt. Duscha, byta om, sminka mig, och hämta två par skor som har blivit om skodda. Efter de ska jag gå på promenad i det kalla vintervädret med Nickepicke. Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Sophie stack iväg till London tidigt imorse, så nu är det bara jag, Erika och Anna hemma. Det är så dött här nu så det finns inte. Ingenting händer. Men vi tre kommer alltid på något roligt att göra, så det gör inte så mycket iallafall.
Nu måste jag skynda mig lite, så jag ska hinna med allt innan tönten ska träna, hehe. Mer från mig senare idag. Pusss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kolla in min blogg

WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE

Xoxo/F