26 oktober 2008

Lördagkväll

Vi tjejer som är hemma (Sophie, Ullis, Anna och Erika) var först hemma hos Ullis och åt middag. Sen efter ett tag gick åkte vi till Sollentuna för att träffa Zeth, Nils och Martin. Sen åkte alla vi till Tegelhagen för att vara i Kevins bastu, men det fick ingen idag heller för att det skulle bli för mycket folk, tror jag. Det var rätt mycket folk så jag orkar inte säga alla som var där. Men det var ju inte direkt en höjdarkväll för min del. Jag hade för det mesta tråkigt. Sen vid halv tolv ville jag inte vara kvar längre så Shayan skulle följa mig till bussen, men då var det något som kom i vägen i typ fem minuter så jag inte hann inte med bussen. Då fick jag vänta i en halvtimme tills nästa buss och så följde snälla Shayan med mig då istället. När jag kom hem kollade jag och Amanda på Eva och Adam i hennes rum, haha. Medans, så somnade jag i hennes sköna fåtölj med hennes täcke invirat runt mig. Sen vid typ två fick jag gå in i mitt rum och sova istället.

Inga kommentarer: