25 september 2008

Vi SKA klara det!!!

Jag har just räknat ut att jag har 185 poäng totalt. Måste verkligen höja mig i många ämnen nu till våren så jag måste kämpa riktigt hårt nu. Jag vill komma in i sam på Rudbeck och förra årets intagningspoäng på sam där var 235p. Jag kommer fan inte lyckas! Det känns inte alls bra.

Men nu har jag och Anna en plan över hur våran framtid ska se ut. Vi ska gå Hotell-och resturang eller livsmedel programmet på Rudbeck och vi sen när vi har tagit studenten är vi färdig utbildade inom de ämnet. Då är våran plan att vi ska starta ett eget företag/resturang eller fik något inom matbranshen. Om vi satsar på det här så SKA vi lyckas! haha, jag hejar på oss tjejer. Om vi kämpar så kommer vi klara det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

JA, klart måste bara lära mig lagamatförst, sen tror jag fan vi klarar det!!!

Matilda Kjellström sa...

Ja, ofc. Vill vi så kan vi helt enkelt!