25 september 2008

Ingen rubrik

Nu har jag pluggat en stund eller fixat lite grejor.
Mamma ringde nyss och berättade att hon skulle komma senare idag, (som hon göra ca 4 av 7 dagar i veckan). Alltså är jag ganska van vid det. Så jag tänkte göra mat själv ikväll, snabb makaroner och köttbullar är nog de ända jag orkar göra. Syrran är också borta. Vet inte riktigt var hon är men hemma är hon iallafall inte.
Ikväll har jag jättelust att gå en lång promenad med någon och bara prata om massa. Men nu kom jag på att jag inte kan missa Filip och Fredrik, det är ju sista programmet av de ikväll (tror jag). Och samtidigt som Filip och Fredrik är på kanal 5 så är "White chicks" på kanal 6 som också är en sjukt bra film. Kanske blir att jag kollar på den istället (?).
Morgondagens planer:
Friidrottsdag på vallen.
Hem, duscha.
Göra mig iordning.
Äta.
Ut och hitta på någonting kul.
Hoppas de blir en superbra fredag!

Inga kommentarer: