2 september 2008

Jag fick dissen idag igen..

Slutade 15.10 då jag, Sophie, Erika och Anna gick hem till Sophie för att äta mellis, gå en promenix med vovven och sen åka in till stan för att sola. Vi åt först och sen gick vi en promenad med Texas (Sophies hund) i typ 40 min, vi gick jävligt segt... När vi kom tillbaka till henne så ville jag åka och sola, men Erika och Anna som skulle följt med dissade såklart mig och sa att vi skulle ta det imorgon istället. Sjukt irriterande för jag var verkligen sugen på de då och det skulle ha varit skönt att ha de gjort nu. Så jag lämnade dom och började gå till bussen, men påvägen dit så ser jag både bussen åka förbi framför mig och Stina på sidan från sitt köksfönster, haha! Jag gick in och satte mig hos henne ett tag tills Anna och Sophie också kom dit. Sen bestämmer vi oss för att vi ska äta pizza, så vi går till Pizza house och äter. Efter maten går vi till "päronparken" och möter Erika, Kevin och Daniel. Där de inte var speciellt kul, fast jag och Anna lyckas underhålla oss genom att kasta stenar på skyltar och se vem som prickade bäst, (haha vi är inte speciellt normala tillsammans). Förresten så var Anna mycket bättre än mig...

Dom typ brottas (?)

Inga kommentarer: