18 september 2008

Mami

Nu har jag precis kommit hem från en shoppingtur med mamma. Vi fixade min kamera eller ja, den var tydligen så trasig så jag fick en helt ny! Den kostade 200 kr självrisk och sen 500 kr för en ny försäkring så jag kanske inte kan säga att vi fick en helt ny kamera.
Nu har jag också köpt skor inför vintern, ett par svarta stövlar med klack och ett par svarta riktigt varma skor. Vi köpte även ett par nya pumps till mig som var bruna. Det belv ganska mycket skor alltså. Dom andra inköpen blev, en skinnjacka, en väska och en söt blus. Bilder på allting kommer senare. Så tack för de mamma!
Vi kollade även på en ny data till mig, det behövs verkligen och jag tror de blir att vi köper en snart. Det hoppas jag iaf!
Nu ska jag gå och äta lunch med mamsen och sen ska jag nog göra chokladbollar och efter det börjar det tråkiga... Städning!

Inga kommentarer: