3 september 2008

Äntligen!

Skolan var rätt lugn idag eller ja iaf helt okej. Efter skolan åkte jag, Stina, Erika och Anna in till stan för att jag ville sola (a). Medans jag solade satt dom där utanför i sköna soffor och väntade på mig. Härligt att ha solat nu, har ju velat göra det ett bra tag nu!
När jag var färdigsolad satt vi kvar i sofforna en stund tills Camilla kom. Då ville Anna åka och köpa hennes skinnjacka och jag och Erika följde med henne medans Stina och Camilla stannade där för dom skulle på dans.
När hon hade köpt sin jacka åkte vi till Sollentuna och köpte massa klubbor och sedan satte vi oss på en bänk och pratade en stund. Det var rätt mysigt! Efter kanske en timme tog Erika bussen hem, och jag fick sällskap av Anna hela vägen hem för att hennes pappa och hon skulle stå i en kiosk vid vallen typ. Så hon blev upphämtad av Lasse (hennes pappa) vid mig!
Och nu har jag precis duschat och nu ska jag byta om till myskläder igen.

Solariet

Inga kommentarer: