1 september 2008

Ändrade planer och en sjuk mobil

Efter skolan skulle jag och Stina åka in till Karlberg för att sola, men så blev de inte för Stina ville inte eller nåt. Då gick jag hem som jag ångrar rätt mycket nu, för det är bara sjukt tråkigt här.
Medands jag går hem så känner jag att alla dissar mina sms, eftersom att jag inte fick svar ifrån någon. Efter en stund så ringer Anna upp mig och frågar om jag har fått Erikas sms (som jag inte hade) och då kommer vi på att min mobil har blivit smittad av Annas mobil som har samma fel på sin mobil som inte heller kan ta emot några sms. VÄLDIGT JOBBIGT! Så nu måste jag typ åka och fixa mobilen också så den funkar igen...
Jag tror jag ska till Camilla snart där även Stina och Sophie är, men jag vet inte om jag pallar vi får se heltenkelt.

Inga kommentarer: