24 september 2008

Jobb och plugg

Direkt efter skolan åkte jag och Camilla till Stinsen för att kolla om vi kunde fixa helgjobb i någon affär eller något fik där. Vi blev nämnligen väldigt sugna på det igår när vi var i stan. Vi frågade runt lite och alla sa att vi skulle gå tillbaka dit och lämna in våran CV. Så vi funderar på att skriva varsin CV och sen gå och lämna den till lite olika butiker. Det var ett fik som vi fick ringa till deras butikschef eller nåt och hon sa att dom var intresserade bara att hon inte visste ifall dom fick anställa någon som är under sexton år. Vi skulle iaf återkomma till henne på måndag nästa vecka så får vi se vad hon säger då.
Jag köpte även ett par örhängen på Gina tricot.
Runt fyra åkte Camilla till sin dans och jag åkte hem för att plugga. Så nu har jag suttit och pluggat i typ två timmar medans jag har ätit vindruvor och choklad bollar (som gjorde att jag satt kvar där). Fast just nu känner jag mig ganska lost i och med att alla pappren ska vara inlämnade imorgon angående miljöprojektet och jag har nästan inte förberett någonting känns det som. Men jag har iaf fått en hel del gjort idag + lite matte eftersom att jag har diagnos imorgon. Så jag känner mig ändå riktigt duktig!

Inga kommentarer: