26 september 2008

Fuck it, jag har tråkigt.

Som sagt, jag har tråkigttråkigttråkigt just nu(!!!) Väntar på C och E som nyss missade bussen till S-tuna. Så dem kommer alltså ungefär runt 7. Ännu mer väntan...
Sitter och kollar igenom gamla bilder från sommar 2007. De är ganska underhållande faktiskt. Hittar en hel del skumma bilder på mig och på vänner. Kolla liksom på bilden till vänster, haha snygging där asså. Och kolla vilket hår! Ser helt kaosigt ut. Och otroligt ovårdad också för den delen. Skulle vilja ha orignal bilden på den. Här är ju ansiktet övertäckt och skulle gärna vilja se vad jag gjorde för min. Men jag hittar den inte... Det är synd.

Mamma kommer hem snart och min kära mormor är me också. Jag ska dock inte äta hemma och vet inte om jag hinner träffa henne innan jag går. Men hon sover säkert över så då får jag ju träffa henne på morgonen. Hon är så himla gullig, haha. Allt för mig ha en bra kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

hot hot hot :P