21 september 2008

Kortfattad lördag

Det blev att jag träffade Stina efter jag hade varit hos Sophie. Vi gick hem till mig och kollade på film. Först såg vi Bombay Dreams (haha) och typ i slutet av den filmen kom Anna också. När filmen var slut så satte vi på Gustaf istället. Det var faktiskt riktigt mysigt!
Lördagskvällen började hemma hos Sophie där även Ellen, Ullis och Stina var. Efter det gick vi till Vallen och träffade massa folk och sen vidare till Edsbergsparken. Ingen speciellt rolig kväll sådär men ändå helt okej eller bara om det hade varit lite varmare. För det var verkligen sjukt kallt. Jag fryser fortfarande och jag kom hem för ca en halvtimme sen och sitter invirad i ett täcke. Men det är ganska mysigt att frysa när man är inne om man har mysiga kläder och massa varma täcken. Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på en film tror jag. Ska trotsallt upp ganska tidigt imorgon för åker till kusinen vid 1.
Godnatt.
(bilder från i helgen kommer imorgon)

Inga kommentarer: