10 september 2008

Onsdag

Slutade skolan 13.50 och då åkte jag, Camilla, Erika, Anna och Stina till Stinsen för att äta typ(?) Där satte vi oss på BK och tjockisåt lite. Efter någon/några timmar så tog jag sällskap med Camilla och Stina en bit med bussen för dom skulle till sin dans och jag pallade inte vara kvar där och kolla på kläder med Anna och Erika. Blir bara så himla sugen på att köpa massa grejer som jag nu inte har pengar till, väldigt irriterande! Så nu kom jag hem för ungefär en timme sen och har suttit och kollat på Top model med syrran som slutade precis. Nu tänkte jag att jag skulle vara lite duktig och läsa lite ur boken "Hjärtats fröjd" som vi läser i skolan. Vi har det i läxa tills på fredag att ha kommit till sidan 49 och har skrivit läslogg. Så det känns lika bra att göra det nu! Bye.

Inga kommentarer: