29 september 2008

Nu är det överstökat iaf...

Dagen har varit sjukt jobbig och seg. Satt och skrev uppsatsen från 8.00 - 16.00. Jag tror de var bland de jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv. Nej, inte riktigt så jobbigt kanske, men vääääääääääääääldigt jobbigt. Och jag är inte direkt nöjd med de jag skrev, allt kändes mest dåligt. Ska bli kul att se vad jag får för betyg på den senare.

Det blev inte att åka till stan idag. Jag orkade helt enkelt inte. Är fortfarande helt slut i hela kroppen och känner mig typ hjärntvättad. Så istället för stan blev de hem till Ullis med Anna också. Vi åt lite mackor och sånt och sen var Anna tvungen att åka iväg med Sophie på något möte och så hon byttes ut mot Stina (som Sophie hade varit med). Vi pratade mest bara om allting och sen gick även Stina hem för att äta. Ungefär en timme senare tog jag bussen hem och nu sitter jag här och har precis duschat.

Inga kommentarer: