24 september 2008

Tisdag (igår)

Pjuuuh, så! Nu är internet igång som vanligt igen. Det var ganska jobbigt att inte kunna gå in på datan igårkväll eftersom att jag var så himla sugen på de. Men nu har vi iaf fått ett nytt modem och mycket snabbare bredband. Åtta gånger så snabbt tror jag de skulle bli och det är ju ändå rätt stor skillnad.

Igår blev det shopping som jag ville! Efter skolan åkte jag och Camilla in till stan. Jag köpte två slags "tjock" tröjor och Camilla köpte nya skor. Runt sex tiden tog vi bussen hem. Det var mysigt att vara där med Campan, för de kändes som att det var ett tag sen det bara var hon och jag.
När jag väl kom hem så somnade jag i min säng pga att jag var arg för att internet inte funkade. Sen blev jag väckt av mamma vid nio och sa att hon hade gjort mat. Då gick jag upp och kollade på Filip och Fredrik. Sen somnade jag.



Camilla provar skorna (nästan likadana som mina)

Vi väntar på bussen hem med varm choklad såklart. Min, Camillas och vinterns beroende!

Inga kommentarer: